Shell Rimula R6 M 10W40 20L
Uitstekende bescherming tegen zuurcorrosie, afzettingen en slijtage. Een vol-synthetische motorolie.
Hoe heet, koud, steil, stoffig, modderig of langdurig de omstandigheden ook zijn waaronder uw voertuig moet presteren, u weet dat uw olie uw motor onder alle omstandigheden beschermt.
De 'energised protection' van Shell Rimula-oliën voor zware dieselmotoren biedt onafgebroken bescherming op drie kritische vlakken:
- Zuurregeling - aantoonbare vermogensadditieven helpen bij de bescherming tegen corrosie door zuren die zich vormen bij de verbranding van brandstof.
- Afzettingsregeling – houdt de motor schoon voor consistente prestaties en een lange levensduur.
- Slijtageregeling - houdt bewegende metalen oppervlakken volledig gescheiden van elkaar voor een langere levensduur.

Uitstekende bescherming tegen zuurcorrosie, afzettingen en slijtage. Een vol-synthetische motorolie.
Hoe heet, koud, steil, stoffig, modderig of langdurig de omstandigheden ook zijn waaronder uw voertuig moet presteren, u weet dat uw olie uw motor onder alle omstandigheden beschermt.
De 'energised protection' van Shell Rimula-oliën voor zware dieselmotoren biedt onafgebroken bescherming op drie kritische vlakken:
- Zuurregeling - aantoonbare vermogensadditieven helpen bij de bescherming tegen corrosie door zuren die zich vormen bij de verbranding van brandstof.
- Afzettingsregeling – houdt de motor schoon voor consistente prestaties en een lange levensduur.
- Slijtageregeling - houdt bewegende metalen oppervlakken volledig gescheiden van elkaar voor een langere levensduur.
SAE-viscositeitsklasse: 10W-40
API: CF; ACEA: E7, E4;
Cummins: CES 20072;
Deutz: DQC IV-05;
Mack: EO-M+;
MAN: M3277;
MB-goedkeuring: 228.5;
MTU: Category 3;
Renault Trucks: RXD;
Scania: LDF-2;
Volvo: VDS-3.
Shell Rimula R6 M wordt aanbevolen voor een veelheid van toepassingen in zware dieselmotoren en is met name geschikt voor een grote verscheidenheid aan vrachtwagens en machines met lage-emissiemotoren van Mercedes-Benz en MAN.
Shell Rimula R6 M voldoet ook aan of overtreft de prestatie-eisen van andere Europese fabrikanten zoals Volvo, Renault, DAF, Scania en Iveco alsmede Cummins, Mack en veel Japanse motortypen. Niet aanbevolen voor Caterpillar-motoren.
Voor betere prestaties en bescherming van de nieuwste Euro IV- en Euro V-motoren, vooral als deze zijn uitgerust met een roetfilter (DPF) en/of een katalysator, adviseren we het gebruik van onze geavanceerde emissiebeperkende producten Shell Rimula R6 LM of LME.
Waarom Oliehandel?
- Voor 15.00 uur besteld, morgen bezorgd
- Gratis binnen 14 dagen te retourneren
- Beste webwinkel van 2017